Трехмерной торговой марки Кубик Рубика больше не существует

размещено в: Новости и уведомления | 0

Toymakers очікує напливу дешевих копій головоломки, відомої під назвою «Кубик Рубіка», що може бути викликане постановою Європейського суду про визнання недійсною торговельної марки, яка являє собою форму у вигляді тривимірного товарного знака ЄС, зареєстрованого у 1999 році Євпропейським відомством інтелектуальної власності.
Кубик Рубіка – це всім відома різнокольорова 3D-головоломка, яка є бестселером серед іграшок протягом уже більше 40 років.
Але після того, як після 10-річної юридичної бійки, кубик Рубика втратив право на товарний знак після того, як Європейський суд (СЕС) визнав, що його форма не була достатньою, щоб надати їй захист.
Головоломка, винайдена в 1974 році угорським скульптором і архітектором професором Ерно Рубіком, користується популярністю серед молоді і людей старшого віку, офіційно по всьому світу продано більш ніж 350 млн кубів.
Британська компанія Seven Towers, яка управляє правами інтелектуальної власності на кубик Рубіка, зареєструвала форму у вигляді тривимірного товарного знака ЄС в квітні 1999 року.
Суд визнав, що форма кубика не має права на захист як товарний знак. Справа була порушена німецькою фірмою Simba Toys, яка кинула виклик охороні товарного знака в 2006 році, стверджуючи, що потенціал обертання кубикаа повинен бути захищений патентом, а не як товарний знак.
Європейський суд постановив: «При розгляді заяві про реєстрацію повинно бути відмовлено на тій підставі, що у даній формі присутнє технічне рішення, Європейське  відомство інтелектуальної власності і загальний суд повинні також брати до уваги невидимі функціональні елементи, представлені цією формою, такі як його можливості обертаєтися».
Як відомо, кубик Рубіка складається з поворотних мініатюрних кубиків. Спочатку він був відомий як Magic Cube і продавався лише у магазині іграшок в Будапешті, але був перейменований в 1980 році і розповсюджений по всьому світу.

Джерело: https://www.theguardian.com

kubyk-rubyka

Оставить комментарий