Процес реєстрації торговельної марки складається з таких етапів:
- Проведення попередньої перевірки ТМ
- Збір необхідних відомостей від майбутнього власника ТМ
- Подання заявки на ТМ
- Безпосередньо ведення діловодства за поданою заявкою
- Отримання свідоцтва про реєстрацію та передача його власнику
Перший етап з попередньої перевірки не є обов’язковим, проте пошук по базах уже зареєстрованих і поданих на реєстрацію торговельних марок дозволить визначити процент вірогідності успішної реєстрації вашої ТМ, а також отримати рекомендації при виявленні тотожних чи схожих ТМ, а основне – зберегти ваш час і кошти та уникнути ситуації відмови у реєстрації на підставі тотожності або схожості.
Сам же процес реєстрації ТМ відбувається приблизно у строк 14-20 місяців, залежно від необхідності/відсутності додаткових дій в процесі діловодства.
У процесі експертизи заявки на ТМ може виникнути необхідність у внесенні змін в саму заявку, передачі права на отримання свідоцтва за заявкою іншій особі чи подання відповіді на попереднє рішення експертизи про можливу відмову у реєстрації ТМ.
В результаті успішного завершення експертизи і після оплати державного мита Ви отримаєте свідоцтво про реєстрацію торговельної марки.
Свідоцтво на ТМ діє протягом 10 років від дати подання заявки про реєстрацію, і цей строк може бути продовжений таку кількість разів, скільки це буде необхідно для вашого бізнесу і ваша ТМ буде актуальною.