Шукаєте ідеальну назву для свого продукту харчування? Я зібрала для вас основні критерії, які варто враховувати:
- Оригінальність та новизна:
Назва повинна бути унікальною та новою, що дозволить вирізнити ваш продукт серед продуктів конкурентів. Переконайтеся, що така назва не відтворює назви подібних продуктів у конкурентів та не несе загрози вже існуючим торговельним маркам.
- Відповідність законодавству про маркування харчових продуктів
- офіційна та звична назви:
Назва харчового продукту повинна бути його офіційною або, у відсутності такої, звичною. Якщо звичайної назви немає, застосовується описова.
- інформація про стан чи обробку:
Назва повинна містити або супроводжуватися інформацією про фізичний стан чи спеціальну обробку продукту (порошкоподібний, сублімований, заморожений, концентрований, копчений тощо), особливо в разі, коли відсутність цієї інформації може ввести споживача в оману.
- «розморожений» для заморожених продуктів:
Назва заморожених продуктів, які продаються у розмороженому стані, має включати слово “розморожений”, за винятком певних категорій: інгредієнти в готовому продукті, продукти з технологічним етапом заморожування, або ті, де розмороження не впливає на їхню якість та безпеку.
- позначення іонізації:
Продукти, що піддавалися іонізуючому випромінюванню, мають мати назву зі словами “опромінений” або “піддавався дії іонізуючого випромінювання”.
Також існують окремі вимоги щодо назви м’ясних продуктів, м’ясних напівфабрикатів та рибних продуктів.
- Відповідність законодавству про рекламу та захист від недобросовісної конкуренції
Назва має відповідати основним принципам реклами, таким як:
- законність,
- точність,
- достовірність
- використання безпечних форм і засобів, що не завдають шкоди споживачеві.
Назва продукту не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні та моральні норми, а також повинна дотримувати правил пристойності.
Розробляючи назву для дитячого продукту враховуйте, що назва повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм будь-якої шкоди.
Назва не повинна вводити споживачів в оману щодо:
- походження товару,
- виробника,
- продавця,
- способу виготовлення,
- якості,
- споживчих властивостей
- інших характеристик продукту, для маркування якого створена така назва.
- Дотримання вимог для реєстрації назви як торговельної марки
Якщо ваша назва дійсно є оригінальною та відповідає вищепереліченим критеріям, її варто захистити як торговельну марку.
Вимоги до торговельних марок визначені окремим блоком законодавства і є предметом для окремої статті, та запевняю вас, якщо, аналізуючи вашу назву, ви дістались до цього пункту, то з вірогідністю більше 90% ваша назва вже є торговельною маркою і її реєстрація буде успішною!
Забезпечте вашому продукту правильний старт з правильною назвою!
автор зображення: Kobby Mendez from unsplash.com
